ktory USB tuner?

Oak oak na yo.cz
Čtvrtek Prosinec 9 20:13:25 CET 2004

Dobrý den,

no nejlíp žádný! Jestli to potřebujete k notebooku jako já, pak to bude asi
Vaše jediná možnost jak používat TV, ale jinak bych do toho už nešel... S TV
kartou na normálním počítači se to nedá srovnávat, obraz je dost hroznej.
Možná jestli existují TV karty s USB >2.0 nebo na FireWire...
Já mám kartu s Hauppage USB (cosi WinTV) a měl jsem problémy s ovladačem.
Nakonec funguje, ale nebyl jsem to schopnej hacknout tak jak slibuje autor
ovladače (mám irskou verzi s PAL-I...). Takže abych viděl správný barvy,
musím do cílový stanice skočit ze SECAM stanice :-))

Zdraví,

Oak