Tabulka rozdeleni disku

pAn CPu mailing.foclnx na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 9 21:54:28 CET 2004

Dobry vecer,

s pomoci WinXP a qemu se mi podarilo smazat MBR.

Disk byl rozdeleny na

- Primary (FAT)
- Extended
     - BSD
     - Linux swap
     - ReiserFS

Vim, kde je konec te primary partition, ale neznam presne rozdeleni te
extended.
Predpokladam, ze kdyby se mi *do MBR podarilo zapsat*:
  Primary: cylinder 1 - n
  Extended: cylineder (n+1) - konec
tak se objevi puvodni rozdeleni, bohuzel nevim, *jakym programem* toho
dosahnout.

Myslim, ze kdyz bych pouzil fdisk, tak se mi pri vytvoreni extended
partition prepise jeji rozdeleni na prazdne.

Zkousel jsem gpart, ale ten mi nasel 3 primary partitions (FAT, BSD,
SWAP), coz urcite neni spravne; nejsem si jisty, zda-li jsem pouzil
vhodne parametry.

Diky
  VV

--
Viktor Valenta
Reparo ITRC

Email:  viktor(dot)valenta(at)reparo(dot)net
Web:    http://mrprocesor.reparo.cz/
GPG:    0xB69D6EF5