lilo a SW RAID

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 10 10:27:42 CET 2004

> Ale takhle mne tez nic rozumneho nenapada. Snad je pouzit 'strace'...

To uz som skusil....ale moc som neporiesil...

Kazdopaadne teraz som sa s tym zaoberal lepsie..a som zistil, ze jedno
lilo si citava /lib/tls/libc.so.6 a druhe lilo ci nacitava priamo
/lib/libc.so.6

Tak som an to pozrel a zistil som, ze obidve verzie glibc su podla RPM
rovnake. Ale obsahy su ine ! V jednom adresar /tls nie je.
Tak idem zistovat, ze ci som nejake rpm-ko nedal pre i386 a druhe pre
i686. Inak ma nenapada dovod, preco by tam mal byt rozdiel...

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2