Tabulka rozdeleni disku

pAn CPu mailing.foclnx na seznam.cz
Pátek Prosinec 10 01:46:35 CET 2004

On 09.12.2004 22:15, František Augusztin wrote:
 > MBR alebo tabulku particii ? Je to obrovsky rozdiel !

Oboji

On 09.12.2004 22:06, Michal Kubecek wrote:

> 1. zkopírovat příkazem dd první sektor disku do souboru
> 2. opravit jakýmkoli hexa editorem
> 3. zkopírovat zpátky

Myslel jsem, ze prave na tohle by mohla existovat nejaka utilitka.
Kdybych to mel udelat rucne, nevedel bych si rady s krokem 2.

> Pokud víte, kde ta extended partition začíná, udělejte si zálohu její
> tabulky (je v jejím prvním sektoru) a pak ji tam zkopírujte zpátky.

Jj, to je pekne, diky.

Ale stejne se mi to nepodarilo, muselo se stat neco i s tou tabulkou
rozdeleni extended. Tvari se to jako by tam zadny Linuxovsky oddil
nebyl, je tam jenom BSD a volne misto (stejne jako gpart).

Jeste si s tim budu chvili hrat a pak to v klidu preinstaluju, zadna
data na tom disku nastesti nebyla.

Viktor Valenta