Rozdílová záloha

Petr Kincl pkincl na synergy-net.cz
Pátek Prosinec 10 14:06:42 CET 2004

Dobrý den.
Potřebuji vyřešit následující problém. Mám dva servery, z nichž jeden je primární a mění se na něm data. Druhý server slouží jen jako záloha pro případ výpadku primárního, ale potřebuji přenést data z primárního na sekundární. Nemohu to řešit clusterem, protože se jedná o dvě obyčejné PC. Normální tar a scp taky moc dobře udělat nejde, protože by se pokaždé kopíroval příliš velký objem dat. Vím že tar má v sobě možnost incrementální zálohy -G, ale přiznám se, že nevím jak to funguje, jestli se skutečně do zálohy dají jen změněné soubory nebo jinak. Máte s takovým řešením někdo prosím zkušenosti? Stačí mě jen nasměrovat, jsem schopen si to dohledat a dodělat.

Děkuji předem

S pozdravem
Petr Kincl