Oficiální stanovisko společnosti QCM s.r.o. ke kauze DVDlinux.cz

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Prosinec 10 15:54:45 CET 2004

On Fri 10. of December 2004 14:29, Lubor Kacian wrote:
> To ako keby ste sa vyhovarali policajtovi pri prekroceni rychlosti,
> ze aj ini isli rychlejsie a len vas zastavil. To je smiesne.

Samozrejme ma spolecnost Mandrake moznost si s kazdym siritelem domluvit
"drobne upravy podminek" pokud podminky celkove nebudou porusovat
podminky licenci obsazeneho sw. Takze v Computeru bych nehledal nejaky
zasadnejsi problem ... Jinak chovani a duvody uvadene QCM mi prijdou
naprosto logicke. At si kazdy modifikuje jak chce, ale at jasne uvede
ze se nejedna o original, tudis nema cenu se ptat na technicke podpore
[madnrake, redhat ... dosad dalsi] a navic produkt parazituje na
"dobrem jmenu" puvodniho tvurce.

<joke>Kdyz mi nefungoval tachometr, tak jsem tu vymluvu pouzival pomerne
casto :) </joke>
--
Pavel Benisek