ZALOHA MYSQL

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Prosinec 10 17:34:53 CET 2004

> Pokud jde o zalohu cele databaze prijde mi nejednodussi:
> #!/bin/bash
> /usr/bin/mysqldump --host=localhost --user=root --password=xxx
> --all-databases | gzip -9 > /cestaKamSeZalohuje/mysqlbackup.sql.gz
No jo, jenze mysqldum vam vygeneruje textak s kompletnim seznamem vsech SQL
prikazu a jeste par komentaru navic ;-)
Zkousel jsem to na sve databazi, kde je 21 tabulek ruzne velkych.

zpusob           nekomprimovano     komprimovano
mysqldump        7120282 B            1154952 B
backup tables    4996138 B            1415744 B

Je fakt, ze po komprimaci to v konkretnim pripade vyslo mensi, ale nemusi
IMHO to platit vzdycky.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz