rewrite v Apache

pAn CPu mailing.foclnx na seznam.cz
Pátek Prosinec 10 23:31:45 CET 2004

On 10.12.2004 22:37, Martin Och wrote:
 > Dobry vecer.

Dobry vecer,

dovolil jsem si Vam zalozit nove vlakno, do mych zoufalych pokusu s
diskem se to moc nehodilo.

 > Omlouvam se za OT, ale uz par hodin se trapim, a tak chci poprosit o
 > pomoc. Mam Apache web server, a potreboval bych v jednom virtualhostu
 > nasledujici: Kdyz nekdo zada www.domena.cz, dostane index.html z
 > prislusneho documentrootu. Ale kdyz nekdo zada www.domena.cz/cokoliv.
 > zmeni se jeho pozadavek na napr. www.domena.cz/hledat.php?co=cokoliv

To co pisete je docela problem, protoze jak ma apache vedet, ze nema
udelat www.domena.cz/hledat.php?co=hledat.php%3Fco%3Dcokoliv atd. :)

Predpokladam, ze chcete, kdyz nekdo zada:
http://www.domena.cz/neco_co_neexistuje , aby byl presmerovan na nejake
vyhledavani.
Ja bych to resil pomoci
ErrorDocument 404 skript.php

Kde skript.php je nejaky chytry programek, ktery zjisti jakym jmenem byl
volan a presmeruje uzivatele na vyhledavac.

--
Viktor Valenta