Tabulka rozdeleni disku [VYRESENO]

pAn CPu mailing.foclnx na seznam.cz
Sobota Prosinec 11 16:18:37 CET 2004

On 10.12.2004 16:55, Milan Vavra wrote:
> Jste si naprosto jistý, že jste měl BSD nainstalované v logické jednotce
> rozšířeného disku? A ne např.: primární hda1: FAT, primární hda2: BSD,
> primární hda3: linux swap, extended hda4: zbytek disku, logická jednotka
> hda5: reiserfs? Pokud ano, uvítám odkaz nebo vysvětlení jak toho
> dosáhnout (implicitním instalátorem ve FreeBSD 5.x ani NetBSD 1.6.x to
> nelze).

DD,

mate pravdu, skutecne to nejde. Moc Vam dekuju, kdybyste mi tohle
nenapsal, tak bych nikdy neprisel na to, jake bylo rozdeleni disku.

Bylo to trochu neobvykle:

oddil	zac	konec	typ
hda1	1	5	FAT
hda2	10	20	Extended
hda3	5	10	FreeBSD
hda5	10	13	Linux swap
hda6	13	20	Linux
(cylindry symbolicky)

Ted jdu obehnout vsechny pocitace s disketou a fdisk -l /dev/hdX :)

VV