Pocesteni Xorg a pouzivani ceskych znaku

haaja konfera na haaja.org
Sobota Prosinec 11 11:45:16 CET 2004

Nastavil jsem to dle vaseho prikladu, tvari se to ze to funguje, Xka
nabehnou, i pomoci shiftu prepnu klavesnice,
ale nevim jestli je to fontem nebo cim, nevim jak donutit, aby mi to v
terminalech, ve VIMu a tak psalo ceske znaky,
pise mi to jen nektere jako je "á,ý,í,é", pismena z hackama vubec nebo
nekde, jen divny praznaky....

S pozdravem Haaja