Pristupova prava v Linuxu

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Prosinec 12 15:14:16 CET 2004

Dobry den,

ale pokud se nepletu, tak Novell ma NDS pro Linux uz delsi dobu, stejne
jako pro Windows a pro Solaris.

Co se tyka sluzeb poskytovanych NetWare serverm, tak se pracuje na jejich
portaci na Linux, napriklad GroupWise 6.5.1 pro Linux je, rovnez uz je
prvni verze Nteprise Linux Services. Ostatne mam od Novellu na stole
testovaci verze jmenovanych produktu, ale zatim jsem nemel cas to
nainstalovat a pohrat si s tim. Samozreme se ale jedna o komercni software.

Pokud Vam jde o prava na FS, tak par projektu FS s ACL pro Linux take
existuji, ale nemam osobni zkusenost. Systemy s vice uzivateli a s
pozadavkem na jemnejsi deleni prav mame na Novellu, pripadne na Windows.

s pozdravem

Stepan Cirkl
IT consultant
CC unLimited, v.o.s.