Spamassassin a nizka ucinnost po upgradu na 3.x.x

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Prosinec 13 10:17:54 CET 2004

	Třeba to bude tím, že sice BAYESE chceš, ale zaroveň jsi řek, že
BAYES se bude používat až od (100?) určitého množství naučených hamů a
spamů.. no a jelikož jsi ho ještě dostatečně nenakrmil, tak se prostě
BAYES nepoužívá...

(já na začátku svých experience přesně tuto chybu udělal taky)