Linux memory test

Pondělí Prosinec 13 10:53:37 CET 2004

On Mon, 13 Dec 2004, Lubos Dusany wrote:

> Potreboval bych tedy primarne udelat nejaky mem test, nasel jsem
> memtest86 kterej vypada dobre jenze na ten potrebuju byt u masiny a
> napr. nabootovat z CD s memtestem, neznate neco cim bych mohl priparne
> otestovat pamet normalne z ssh konzole na bezicim serveru ??

Obecne se za pomerne dobry test spolehlivosti RAM povazuje GCC. GCC si
vyrabi slozite datove struktury a je velmi citlive na jejich poskozeni.

> btw: naposledy server vytuhnul kdyz jsem pres ssh kompiloval PHPcko,
> (konkretne behem make) no a to urcite normalni neni ze :/

Takze jste vyse uvedeny test vlastne uz provedl. :)

I kdyz zaseknuti celeho systemu neukazuje jednoznacne na pamet. Zkuste
nejakou kompilaci ci jiny test opakovat dokola. Jestli je vadna pamet, tak
by to melo ne zcela deterministicky padat na segfault (obcas se samozrejme
muze i zaseknout cely system, to zalezi na tom, jestli to schyta userland
nebo kernel).