boot disketa

maxim na czerny.cz maxim na czerny.cz
Pondělí Prosinec 13 12:10:56 CET 2004

Dobrý den, mám problém. Potřebuji nainstalovat Debian na starší HP Vectra XM mašinu. Bohužel nemohu nabootovat přímo z CD (ne, že by to BIOS nepodporoval, ale při bootování se mi objeví hláška Operating system not found-Přitom na jiných strojích CD bootuje normálně. V mechanice problém nejspíš nebude, protože CD čte normálně.
Windows 98, které tam jsou nainstalované teď, bootují bez problému. Nabootoval jsem i z instalačního média WIN98.
Chtěl jsem to řešit tak, že si udělám bootovací disketu Debianu, ale po nahrání bf24.bin přes program rawrite2 si systém při startu jen na disketu šáhne a zůstane černá obrazovka.

Máte někdo podobné zkušenosti? Jak bych toto měl řešit?