boot disketa

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Prosinec 13 12:53:20 CET 2004

Dobre odpoledne,

        ja bych se vykaslal na bootovaci disketu. Do nejakeho adresare
bych si pripravil zakladni soubory pro rozbehnuti instalace - boot.bat,
loadlin.exe a linux (lin24, lincompt, ... podle jadra ktere chcete, snad
jsem na nic nezapomel) z adresar /install na instalacnim CD Debianu (Woody
- nepisete, co chcete instalovat, jina verze muze mit odlisne umisteni).
Pak bych ty Windows prebootoval do Dosu a spustil boot.bat. Dal uz to
jede jako obvykle. Na detaily se podivejte do instalacni prirucky. Je to
tam popsano jako Zavedení z pevného disku, kapitola 5.4.
        Zdravi

                                        Martin Masin

On Mon, 13 Dec 2004,  wrote:

> Dobrý den, mám problém. Potřebuji nainstalovat Debian na starší HP
> Vectra XM mašinu. Bohužel nemohu nabootovat přímo z CD (ne, že by to
> bootovací disketu Debianu, ale po nahrání bf24.bin přes program rawrite2
> si systém při startu jen na disketu šáhne a zůstane černá obrazovka.
>
> Máte někdo podobné zkušenosti? Jak bych toto měl řešit?

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html