Linux memory test

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 13:15:42 CET 2004

Mne se velice osvedcil bootstrap GCC bezici 3x paralelne :-) [respektive

>tolikrat, aby vyplnil veskerou pamet]
>
>Pokud prezije cely weekend, je pamet v poradku, at uz memtesty rikaji cokoliv :-)
>
>				Have a nice fortnight

Aha :)) no na celej week se mi takhle zatezovat nechce, na ty konkretni
masine sem se nikdy nesetkal s problemy behem kompilace (kdyz pominu
problemy typu, chybejici libs atd.) a i perl jak jsem psal jsem na tom
3x bez problemu zkompiloval, takze bych taky rekl ze pameti to nebude,
jinac me ale nic nenapada proc to takhle pada :(
V logach samozrejme ani "n", budu muset analyzovat a v nejhorsim vsechno
meni pokus x omyl :D

Lubos