Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Prosinec 13 15:46:43 CET 2004

On Mon, 13 Dec 2004, Stanislav Petr wrote:

> 5. Informuju se u ET, kde jsou v okoli BTSky, na ktery se muze modem prihlasit
> a umistim antenu tak, abych maximalne odstinil vsechny BTS s vyjimkou jedny
> (aby se modem v prubehu neprehlasoval na jiny).

Zajimalo by mne, kde se Vam povedlo na Eurotelu tyto informace ziskat. ja
jsem se o to na infolince pokousel alespon dvakrat, mozna trikrat a
pokazde mi bylo sdeleno, ze to neni verejna informace.

> 6. Pred vytocenim posilam modemu ATS0=0 (nulovani nejakyho registru). Bohuzel
> nevim co to presne dela - odposlechnuto z komunikace toho widloidniho
> vytacesiho zazraku.

Ze nema 'zvedat sluchatko' pri prichozim volani. :)

> Dalsi nastaveni pppd kdyztak rano vystavim nekde na webu. Na vzdalenou spravu
> pouzivam OpenVPN (o kterem mnozi tvrdi, ze prez CDMA nejde - jde, ale nesmite
> to zkouset v UDP provozu, musite pouzit verzi 2.0 v rezimu TCP).

No vida. Mne funguje pres CDMA openvpn 1.x v UDP rezimu bez nejmensich
problemu :)

> No a kdyz jsme uz u toho testovani, skoro mam dojem, ze je kolem CDMA tolik
> problemu, ze by si snad zaslouzilo svoji vlastni konferenci, ktera by nam
> tyhle problemy pomohla lepe resit.

Muzu klidne udelat nejakou konferenci cdma-linux na jikos.cz, bude-li
dostatek zajemcu aby to melo smysl (kdyztak mi prosim poslete mail, kdo
byste meli zajem).

--
JiKos.