Linux memory test

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 15:59:20 CET 2004

>Dá se použít třeba memtest, u mě se vyskytuje v balíčku memtester, dříve byl v
>sysutils.

No neco takoveho jsem hledat, diky za typ, zkompilovano a testuju, jen
nejak nemuzu nikde dohledat pro kdyz mam 768 MB RAM, podle free 774 a
zadam memtest 774 kde je jako parametr pamet v MB zacne vypisovat

got  496MB (521011200 bytes), trying mlock ...too many pages, reducing...

a jede s tim ze snizuje MB ktere zkousi, ani u 512 MB to nedela, nechal
jsem to bezet a u 384 MB zacal testovat, volny podle free v te chvili je
393 MB, mam to chapat ze "netestuje" free pamet?? to je asi blbost ze :(

Lubos