qmail nebo postfix?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Prosinec 13 17:20:22 CET 2004

On Mon, Dec 13, 2004 at 04:49:53PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> To jmeno sice zni zajimave, ovsem deni kolem te distribuce me utvrzuje v
> nazoru, ze se tomu verit neda.
Updaty maju podla mna celkom rychlo a defaulty su skutocne optimalizovane na
bezpecnost vyrazne viac ako Red Hat. Ked ti vadi zrusenie "free as beer"
verzie, mne sa 149$ za rok na server nezda az tak vela. Red Hat stoji viac nez
2krat tolko a je omnoho nenazranejsi na diskspace a podla mna aj na RAM (a to
este nehovorim o fedore).

Iste by bolo dobre mat nejake free as beer distro skutocne optimalizovane na
server. Bohuzial, zatial som ziadne take nenasiel. Keby sa mi podarilo zohnat
finanancovanie a codeveloperov (a 2krat tolko casu :-)), mozno by som aj
spravil vlastne, ale na servre mam malo zakaznikov, takze svoje zdroje
sustredujem na firewall/embedded (Route Hat).

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.