xmms a internetove radio

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Úterý Prosinec 14 00:01:02 CET 2004

Jan Kasprzak wrote:
> 	Uzivatelska otazka: posloucham internetove MP3-radio
> pomoci "xmms http://url:800/". Xmms mi zobrazuje jen nazev toho radia
> (jako by to byla skladba cislo 1 v playlistu), zatimco podle toho co jsem
> slysel jine prehravace pod systemem, jehoz jmeno se nevyslovuje, zobrazuji
> i nazev/autora prave hrane skladby. Umi tohle xmms nejak zaridit?
> Uvital bych informaci o tom, co prave hraje ...

Inu asi zalezi na tom, co tam to radio dava. Ja vim, ze kdyz posloucham
napr. CRO2 http://amp1.cesnet.cz:8000/cro2.ogg, tak se 'skladba' jmenuje
"CRO2 - <nazev poradu>" a tudiz s obcas meni. Ale rozliseni po
jednotlivych skladbach asi neni...

  Jinak je dobre si udelat playlist se vsema uzitecnyma stanicema (a
poustet to jako "xmms playlist") a pak se da krasne preladovat, jako by
mel clovek predvolby.

Honza

--
  Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie