Samba SuSe9.1 versus SuSe8.x

"Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o." vq na pontex.cz
Úterý Prosinec 14 09:31:12 CET 2004

Dik za reakci. Ten novy server delam doma ve volnych chvilkach, tak mi
chvilku trvalo, nez jsem shromazdil vsechny udaje:
Suse 8.0: verze 2.2.3a-64 , Suse 8.1: verze 2.2.7a-58  - funguje se
stejnym smb.conf

Na novem serveru mi to dalo:
linux3:~ # rpm -qa | grep samba
samba-3.0.2a-51
yast2-samba-server-2.9.15-12
samba-doc-3.0.2a-51
samba-client-3.0.2a-51
samba-winbind-3.0.2a-51
kdebase3-samba-3.2.1-63
yast2-samba-client-2.9.13-3

Zrejme tedy Samba 3.x a z toho plyne nekompatibilita nastaveni? Skoda,
mam na Sambu peknou knizku a ted ji asi muzu vyhodit? No, hlavne jak
tedy nastavit zakladni share prakticky pro kohokoliv (ten server je v
ramci firmy celkem otevreny, pri prichodu noveho uzivatele ho zavedu
jako usera do Linuxu a tim ma pristup k sdilenym vecem pod Sambou). Na
vsech PC (Win2k) mam pridany klic pro pouziti nesifrovanych hesel:
;Subject:    Registry file to enable plain text passwords in Windows 2000
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanWorkStation\Parameters]
"EnablePlainTextPassword"=dword:00000001
Predem dik za kazdou radu. Zustat u Samby 2.x na novejsim Linuxu se mi
moc nechce, jde-li to vubec...
VQ