find

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Úterý Prosinec 14 09:36:33 CET 2004

Myslím, že to asi nebude možné udělat jenom findem a jednoduchým skriptíkem
čistě ale mám takovýhle tip:

find -follow -xtype l -printf "%i %p \n"

a pak porovnat čísla nalezených inode s inode souborů, které mě zajímají. Je
tam samozřejmě problém s nerozlišenými filesystémy ale to se pak po shledání
ručně vyčistí. Navíc bych se obával zacyklených symlinků, proti těm je
tenhle trik bezbranný.
Pokud by to mělo být plně automatické, viděl bych to na program třeba v
Perlu.

M. Vancl