FC3: problem s gnome-terminal, vim a backspace

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Prosinec 14 11:18:07 CET 2004

Dobrý den

V nové Fedore Core 3 (gnome 2.8) jsem narazil na problém se kterým se
potýkám již delší dobu, ale zatím jsem nenašel uspokojivé řešení.

Pokud spouštím vim v gnome-terminálu, tak mi backspace místo smazání
znaku produkuje znak 127.

V xtermu nebo v gvim to funguje dle očekávání. Když jsem v gnome
terminálu změnil nastavení, aby místo ascii del generoval Control-H, tak
mi to dělalo problém někde jinde. Teď si již přesně nevzpomínám kde.
tuším, že to bylo v tom, že nefungovalo mazání slov v příkazové řádce
pomocí Alt-backspace, ale teď jsem to testoval a problém tam není.

Mohl byste se někdo kouknout do svého nastavení gnome-terminalu v FC1
nebo FC2, jaké tam bylo nastavení pro klávesu backspace? Není mi jasné
kdy se to změnilo.

Potýkal jste se někdo s podobným problémem?

Pavel Lisý

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.