Postfix, virtualni domeny a domenovy kos

Jan Jelinek jelen na jeje.cz
Úterý Prosinec 14 11:28:30 CET 2004

Vancl Miroslav (QRIS) wrote:

> 	To je logické:
> 	jmeno3 na domena1.cz -> jmeno3@$mydomain = jmeno3 na domena.cz
>
> 	Jestli se nepletu, virtual neřeší lokální doručování ale jenom
> přepisování adres. Lokální doručení
> 	pro doménu domena1.cz by fungovalo, pokud by byla vyjmenována v
> $mydestination, což není.

Takze resenim je to nacpat do mydestination a ve virtual mit
jmeno3 na domena1.cz jmeno3 na domena1.cz ?
Takto mi to zaclo dorucovat, ale stejne mi je stale divne ze kdyz neni
nadefinovany domenovy kos pro domena.cz tak to bezproblemu dorucuje.

Honza

--
S pozdravem / With best regards
Jan Jelinek