ATA RAID radic KW-570B CMD680

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 14 12:27:46 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Josef Hrabec wrote:

> ano, naprosto stejnou - ten raid neni hw ale sw a lze jej uzit jen ve
> win ci msdos-u (nenalezl jsem lacinny IDE radic, ktery by byl opravdu
> raid...)

Tohle neni pravda. V Linuxu ten ATA raid pouzit lze, konkretne na ten
SilImage je v 2.4 konfiguracni volba kernelu
CONFIG_BLK_DEV_ATARAID_MEDLEY, ve 2.6 se to resi pres device-mapper a
dmraid (viz archiv listu).

Jinak se pripojuji k ostatnim, co vam radili nejdriv hledat v archivu. Je
uzasne, kolik vasni dokaze tahle upadkova technologie vzbudit, resi se to
zde snad kazdy tyden.

-- Honza Houstek