Trustix

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 14 14:20:49 CET 2004

Preji prijemny den,

  + smirovani potencialne zajimavych listu, zda se tam neco nedeje
  + neoficialni konference mezi antivirovymi spolecnostmi pro zavazne
prusvihy (diky sponzoringu je i ClamAV soucasti).
  Podobne to funguje i u distribuci (take maji specialni neoficialni
konferenci). U nich navic muzou casto pocitat s tim, ze ten, kdo chybu
nasel a reportoval, se svou slavou pocka a da jim cas provest opravu.
  S pozdravem

          Milan Jurik