Trustix

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Prosinec 14 20:48:09 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 01:24:18PM +0100, Peter Surda wrote:
> Mam predchadzajuci Trustix (2.1) aj RH9, takze viem priamo porovnavat, a
> nemozem sa stotoznit s tymto tvrdenim.

Jako ze Trustix neni RH9 + nekolik "zajimavych", ale ne "nutnych"
updatu (ktere by teoreticky mely smerovat k proklamovane stabilite a
bezpecnosti?) nebo jak to myslite?

Odpovedel jsem na vase tvrzeni, ze Trustix patri k neco jako "prvni, kdo
zverejnuje updaty". Neni to pravda a o *zadne* distribuci se to skutecne
tvrdit neda (alespon ne jednoduse, to byste musel pocitat s tim, ze
nejrychlejsi musi nekdy opravovat opravy a ten nejpomalejsi reagoval
pomaleji kvuli tomu, ze dany problem treba neni kriticky [napr.
exploituelny jen teoreticky diky uprave XY, ktera je pro dany produkt
specificka]).

> Ako povedal pan Janik, tyka sa to vlastne kazdej distribucie, ja to hodnotim
> podla osobnej skusenosti, a tam som s Trustixom mal menej problemov ako s RH.

Kdyz je neco zalozeno na RH9 a na rozdil od puvodniho produktu v tom
leccos chybi a hlavni odlisnost je v PostgreSQL 8 a Bindu (ktery najdete
v aktualnich distribucich take) [ a podobne], pak je odvolavani se na
stabilitu, lepsi bezchybnost a bezpecnost jen a jen blamaz.

Opakuji - pokud chcete bezpecnostni updaty vcas, chcete aktualni SW a
chcete *bezpecnost*, mel byste se zajimat o aktualni deni vice, nez o
to, jak se usadit na historicke distribuci a ukolibavat se PR.

Snadne je totiz vam vasi predstavu vyvratit...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz