Schuze

Jirka Mares linux na edoras.cz
Středa Prosinec 15 07:43:27 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> No zatím za ženu můj klučina píše do ICQčka (teda klient je
>
>jinej), bohužel moc mu ještě nerozumím...:-)

Kdyz uz jsme zahajili tuhle nevazanou silne offtopicovou diskusi (snad
maji moderatori tehle konference smysl pro humor :) )... a priblizili se
tomu tematu ... tady: http://edoras.cz/links/ se snazim vytvorit seznam
linku na weby na kterych se da najit neco prospesneho pro vychovu deti.
Zatim tam mam jen 6 odkazu, nicmene pokud by jste nekdo mel nejake dalsi
tipy, dejte mi pls vedet, rad je zaradim.:) Hledal jsem na vyhledavacich
a najit neco pro 1-3lety deti neni vubec snadny!