mobil + bluetooth

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Prosinec 15 09:06:40 CET 2004

On Wed, 8 Dec 2004, Ladislav Linhart wrote:

> mam zkusenosti s S55 a Nokia6230. S55 funguvala naprosto spickove a
> genialne (pripojeni PPP, siefs apod.) Nokie je shit jeji bluetooth je
> chybovy a naprosto nepouzitelny, pripojeni pres PPP, u nikoho koho znam
> a kdo ji vlastni (cca 30 lidi [firemni mobil;o]), nejede dele nez cca 1
> min, pak spadne. Nokie uz to snad umi opravit, ale to radsi jdete do S10
> ;o))).

Ja mam jiz ponekud obstarozni Nokii 6310i a co se funkce bluetooth
*v Linuxu* tyka, tak nemam zadny problem. Nicmene zvesti o tom, ze
prislusna implementace je nejaka divna, se patrne alespon castecne
zakladaji na pravde, protoze lidi, kteri s tim maji v nejmenovanem systemu
neustale problemy, je pomerne dost :)

Ja jsem se svoji Nokii uz dokonce uspesne pres GPRS stahnul ISO image
CDcka, probehlo to bez jakychkoliv problemu a ujistuji vas, ze to fakt
trvalo dele nez 1 minutu <g>

-- Honza Houstek