Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Karel Zak kzak na redhat.com
Středa Prosinec 15 09:49:36 CET 2004

On Tue, 2004-12-14 at 19:50 +0100, Stanislav Petr wrote:

> UDP funguje, ale jen chvili - po pretazeni vetsiho mnozstvi dat Vam to eurotel
> zablokuje (protoze netusej co to je a lita tam toho hodne)...

Me take VPN chodila na UDP celkem bez problemu. Uz to ale nepouzivam,
protoze to bylo desne pomale -- pravdepodobne jejich (ne)fair
politika... Ale nebylo to tak, ze by to bylo zablokovane, 2Kb/s to
udelalo :-) SSH tunel je lepsi.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>