Schuze

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 15 14:45:32 CET 2004

	Teda teď na pískoviště není vhodné počasí, ale taky si to
nedovedu představit. Ba co více, to neustálé vytrhování z práce, za
přepdokladu, že by mi nechal pár volných chvilek, způsobí, že efektivita
práce klesne na neudržitelnou úroveň, neřknu-li že je lepší se na ni
vykašlat. Navíc i kvalita výsledku bude tomu přímo úměrná a proto to
rozhodně není dobrý nápad...:-)