PHP4 na Debianu

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Středa Prosinec 15 16:05:23 CET 2004

Preji prijemny den,

  a provedl jste update? V dselectu druha polozka nebo pomoci
"apt-get update" Musite nejdrive updatovat list dostupnych balicku.
  A jeste tedy dovetek, at to mam z krku vsechno :-)
Kdyby Vam nevyhovoval zpusob www.dotdeb.org, tak cistejsi je dostupny zde:

http://www.formorer.de/~formorer/devel/backports.org/

(cistejsim myslen zpusob jakym to lze zakomponovat do Woodyho, neni to
tak invazivni)
Bohuzel autor nejak odpadnul, prestal se mnou komunikovat a pres slib
vydani PHP 4.3.9 ho nevygeneroval. Neni to ale bezpecnostni prusvih, takze
to ho asi odradilo. Jinak tam je tedy i verze pro Apache2 proti
Backports.org. Ale opravdu nedoporucuju (je funkcni).

S pozdravem

         Milan Jurik

P.S.: Jestli chcete uzivat Debian a vadi Vam, ze nejste neustale
up-to-date, asi radeji vyzkousejte jinou distribuci. Debian si na
aktualnost v produkcnim svete opravdu nehraje.
P.P.S.: Nejsem si ale ted jisty, co je pricinou havarie toho
post-instalacniho skriptu u Apache2 u vas. Dost mozna zustala konfigurace
po vasem prvnim laskovani s Apache2 dostupna a skript havaruje pri detekci
modulu.