FYI: samba a fedora core 3

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Prosinec 15 23:54:39 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 10:39:42PM +0100, jakub wrote:
> zdravim a predem se omlouvam vsem, co uz to vedi
>
> nesla mi zprovoznit samba na fedore 3, resp. smb daemon bezi, uzivatele
> i share (proste vse nastaveno) ve windows -> mista v siti -> cela sit ->
>   ... -> ukaze stroj foo (samba), ale nedovoli do nej ani vstoupit
>
> pricinou vseho je selinux, mym resenim (a nikomu ho nevnucuji ;)
> narychlo je vypnuti selinuxu, zjistovat proc a jak nastavit selinux aby
> bezel mohu pozdeji - todle asi neni moc vhodne reseni pro stroj, ktery
> bude nejak exponovan ven ostatnim uzivatelum, ale urcite se najde rada
> [...]

Jak pisete - je to spatne.

Staci v /etc/sysconfig/selinux zmenit enforcing na permissive. V logu
budete mit upozorneni, ze se SELinuxu neco nelibi, ale akce probehne.

Predpokladam, ze budete mit targeted policy. Vice viz:

http://fedora.redhat.com/docs/selinux-faq/

Nicmene vhodnejsi by bylo pouzit balicek se Sambou, ktery bude mit
nastaveni pro SELinux v poradku.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz