apache a adresare

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Prosinec 16 00:48:22 CET 2004

> intranet web sa nachadza v /var/www/web
> tam vsetko funguje. teraz potrebujem do tych stranok pridat odkaz, ktory
> ma presmeruje do adresara install, ktory je v /mnt/hd/install. Ako
> nakonfigurovat apache, aby to dokazal. Potrebujem to kvoli obcasnemu
> stiahnutiu ovladacov a podobnych srand ked som u zakaznika.
Nemusite s Apachem delat nic a do /var/www/web si proste udelejte symlink na
/mnt/hd/install
Ja to tak delam a ma to vyhodu, ze nemusim restartovat apache a kdykoliv ten
link muzu smazat a je po pristupu ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz