mobil + bluetooth

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:12:21 CET 2004

Dne čtvrtek, 16. prosince 2004 01:50 jste napsal(a):
> No neviem ako v CZ a;e na Slovensku bolo zo vsetkych Nokii 6230 asi 50%
> zlych (neviem to na 100% ale bolo ich dost) to znamena nesiel bluetooth a
> hlavne GPRS a EDGE. Ale pokial dostanete funkcny kus tak slape Bluetooth,
> GPRS aj EDGE celkom v pohode. S EDGE my to slapalo okolo 20KB/s co je

cože, EDGE se už provozuje i v našich končinách? Hledal jsem na errortelu, ale
jen samé plky jak je to dobré, ale nějak jsem nenašel, zač? Šéf je na
mrtvici, neboť gprs je ode mne strašné (třeba když mám down/uploadnout 100M
export db), a CDMA je u hranic s rakouskem bez signálu (ET jim něco rušil),
ADSL tu není a o hodně tenký bezdrát v ceně ADSL se tu dělí několik desítek
přípojek (to už je lepší gprs, má menší ztrátovost paketů).

Děkuji za bližší info,

--

                        Jaroslav Lukesh