Fwd: Open GL a dve graficke karty

Michal Koudelka mithrandir2003cz na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 12:38:29 CET 2004

Dobry den,

Mam ve svem milackovi dve graficke karty, Riva TNT 16Mb RAM a S3 Virge
4Mb RAM. Kazda obsluhuje jeden monitor, mohu mezi nimi prebihat mysi,
ale ne pretahovat okna, tzn. Xinerama nebezi. V cem je problem.

1. Standardni nv ovladac neumi xvideo extension ani glx. Zkompiluji
-li si ovladac od nvidie, misto videa vidim jen modre pozadi. Glx
funguje bez problemu. Pokud pouziji ovladac nv a modprobnu si nvidia
modul, bezi mi xvideo korektne, ale chybi mi glx.

2. Abych mohl pouzivat glx a dri na nvidii, musim pouzit specialni
nvidia knihovny, ktere se ovsem nelibi S3ce a sem bez 3d akcelerace.

3. Ovladac nvidia pada mam -li v konfiguraci vice nez jednu grafickou
kartu+monitor

Pozadovana fukcnost

Chci mit glx, chci mit xvideo na obou strojich bez updatu hardwaru.
Pokud by nekdo vedel jak je, jestli vubec, tento problem resitelny,
budu mu moc moc vdecny, uz me to vytaci docela dlouho.

Pouzivam Xorg6.8-r2 a nvidia 6.116 nebo tak nejak, ale stejne problemy
me provazi uz nekolik let.

Dekuju vsem za pomoc

Michal Koudelka