Spamassassin a spam/ham

Willi Gruber wg na connectel-cz.com
Čtvrtek Prosinec 16 13:45:26 CET 2004

Podivejte se pomoci sa-learn kolik toho mate:

0.000          0          3          0  non-token data: bayes db version
0.000          0       5854          0  non-token data: nspam
0.000          0      57031          0  non-token data: nham
0.000          0     117331          0  non-token data: ntokens

Pro 'duveryhodne' uzivatele jsem zprovoznil sa-wrapper.pl, takze mi to
pomahaji krmit.
wg