Lightweight web server s PHP

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:27:19 CET 2004

On Thu, 16 Dec 2004 kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:

> Ahoj,
> Potrebuju nejaky $subj.
> Nasel jsem Litespeed a Reptile. Pouzivate je nekdo?
> Jak jsou na tom? (bezpecnost, problemy (padani...))
> Jsou jine moznosti? Nechce se mi davat apache...
> Bude tam tak 10 hitu denne. Byl by to kanon na vrabce.

V podobe modulu do webserveru je php k dispozici AFAIK pouze pro apache,
roxen a jeho derivat cadium, mozna i nejake dalsi servery, ale tezko
libovolny z nich nazyvat lightweight.

Neni ale zadny problem provozovat php jako normalni CGI skripty, a
minimalistickych webserveru, ktere umi spoustet CGI, je hromada. Mym
favoritem je thhtpd.

-- Honza Houstek