Jaka deska pro Athlon 64 (939)? PCI-E a linux?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Prosinec 16 19:08:45 CET 2004

On 15. Dec, 07:40 PM CET, Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote 19 lines:

> Zdravim!
>
> Hledam desku pro socket 939 (AMD Athlon 64). Docela
> zajimavy mi prijde novy NForce4, otazkou je, jak si stim poradi linux?

To nevím

> Mate nekdo zkusenosti? Je uz v jadre podpora PCI-E?

Hahahah, to jste mě rozesmál. Odpovím vám:
ASUS nejdříve v polovině ledna
MCI jen v cenících a když pán Bůh dá tak na konci roku
GigaByte v polovině ledna.

Jsem rozhodnutý jít JEN do nForce4, hlavně kvůli nové generaci SATA II
Kdyby jste někoho s takovou deskou potkal, dejte určitě vědět!!! Beru IHNED
jeden kus, stačí Ultra verze - potřebuji si postříhat video :)))

Martin Kamín