ZALOHA MYSQL

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Prosinec 17 00:14:39 CET 2004

> Pokud behem toho kopirovani nikdo do databaze nic nezapise tak zadny
> problem. Pokud ano tak muze nastat problem v tom ze treba indexy nebudou
> odpovidat datum - tedy v tech souborech v zaloze.
No ony se indexy vubec nemusi kopirovat, protoze dump nebo SQL prikaz BACKUP
TABLE to taky nedela. Kopiruje se pouze popis indexu a pri RESTORE si ho
MySQL vytvori znovu.
Ale k puvodnimu dotazu. Pokud pred kopirovanim stopnete demona, tak to
skutecne muzete pouze zkopirovat a pak demona zase nahodit. Problem je v
tom, ze pokud demon zije, tak muze nekdo menit data a pokud pouzivate
tabulky MyISAM, tak ty se po dobu UPDATE nebo INSERT automaticky zamykaji.
Takze pristup k takovemu souboru v te chvili proste neni. Take se muze stat,
ze nekdo dokonce meni strukturu tabulek nebo dokonce nektere vytvari nebo
maze.
Prohlednete archiv teto konference par dnu zpatky, posilal jsem perlovsky
skript na backup. Sam ho pouzivam spousteny z cronu.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz