Jaka deska pro Athlon 64 (939)? PCI-E a linux?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Prosinec 17 00:33:20 CET 2004

On 16. Dec, 11:33 PM CET, Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz> wrote 28 lines:

> No nic moc, neslo zapnout DMA, coz dost zamrzi, sitovku jsem uz ani neresil.

> Bez DMA tezko ;-)

Sakra. :)

> Jednoznacne doporucuji vyzkouset pred koupi, protoze nove skvele SATA muze
> byt sebeskvelejsi, ale kdyz v jadre neni podpora pro nForce cipset, jako ze
> neni, tak je k nicemu.
>
> Nemam ale prehled, jestli uz nekdo podporu nepise a nekde neni jake externi
> patch.

Taky netuším, ale i kdyby to běhalo půl roku pod starým SATA, nic se
neděje, disky SATA II zatím na stromech moc nerostou a teď těch 700 GB zatím
doplňovat nebudu

MK