Schuze

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Pátek Prosinec 17 12:13:44 CET 2004

>Jsem uz take hodne odrostle dite a celkem sdilim vas nazor. Ovsem zkousel
>jste nekdy MS Combat Flight Simulator? Ja se zajimam o letani, ale nemam
>(penize) na to, abych si udelal "ridicak" a mohl skutecne letat. Tak si
>obcas, prave kdyz uz 3 dny usilovne hledam chybu v programu, pustim
>simulator, sestrelim par Messerschmittu v bitve o Britanii a pak uz tu chybu
>najdu celkem hned :-)
>Jo a co se tyka her na 8-bitakach - neprekonatelni byli Lemmings :-)
>--
>Petr

Ach jo, a je to tady, sice jsem se bal ale ja se teda "taky" priznam k
obcasnemu MS Flight Simulatoru, neni nic uklidnujiciho nez ridit A320ku
pri zapadu slunce ve FL330 (Airbus 320, flight level 350, tedy 35000
stop) a ono panove, naprogramovat takovou FMSku (Flight management
system) aby to s vami neflaklo hned po startu o zem, to chce taky
fistrona :-DD
Jinak ale hry nehraju a souhlasim s Vami.

Lubos