Jaka deska pro Athlon 64 (939)? PCI-E a linux?

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Prosinec 17 12:17:50 CET 2004

Martin Kamín ZULU wrote:

> Hahahah, to jste mě rozesmál. Odpovím vám:
> ASUS nejdříve v polovině ledna
> MCI jen v cenících a když pán Bůh dá tak na konci roku
> GigaByte v polovině ledna.
>
> Jsem rozhodnutý jít JEN do nForce4, hlavně kvůli nové generaci SATA II
> Kdyby jste někoho s takovou deskou potkal, dejte určitě vědět!!! Beru IHNED
> jeden kus, stačí Ultra verze - potřebuji si postříhat video :)))

Praxe ukazuje, ze nove desky s layoutem 1.0 maji zpravidla problemy
se stabilitou (a nekdy i vykonem). Je lepsi si pockat na dalsi revizi,
az vyrobce vychyta mouchy (vyladi hodnoty kondenzatoru apod)
a vyda par novych biosu.
Mezitim nekdo staci napsat poradne ovladace a behem tech 6 mesicu
klesne i cena.

pk