Jak "rebootovat" wine

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Sobota Prosinec 18 00:32:00 CET 2004

Zdenek Zikan wrote:

> Muzu se zeptat, odkud a jak si to instaloval? Ja mel nejake starsi

Instaloval a nenainstaloval. Mam Wine 20041019 a nainstalovat nejde
nic. Bezi na tom treba regedit z W98, ale IE 6 i IE 5se zakousne
uprostred instalace. Media Player 7.x nejde take, ten zase nekde
krachne. Zkousel jsem to instalovat rucne i pomoci toho
wine-config-sidenet scriptu, vysledek je stejny: je to pro kocku.
Win98 se nezbavim a ucty bydu muset platit porad pres ne.