3c900 se nedostane na sit

Petr Fadrný malignus na seznam.cz
Sobota Prosinec 18 14:11:03 CET 2004

Dobrý den
Mám SUSE 9.1 a síťovku 3COM 3c900 combo a bezdrátové připojení realizované
přes access point (ovis link 802.11b).

Provedu nastavení IP, netmask, DNS, výchozí brány podle specifikace ISP a
připojení na internet nefunguje (byť ve Windows na stejném stroji bez
problémů jede).
Ping na localhost funguje, ping na výchozí bránu - "host ureachable".
Všechny čísla jsem stokrát překontroloval (takže už mi to nikdo nemusí
radit :-). Myslím, že ovladač do jádra (2.6.4) zaveden je.
To samé zkoušeno na Slaxu (verzi nevím, ale je stahovaný toto léto) s úplně
stejnými výsledky (ping localhostu funguje takže myslím, že síťovka je v
pořádku).
V čem by mohl být problém že v linuxech se na síť nedostanu a ve Woknech ano?
Síťovka je prastará (jenom 10M), její podporu předpokládám. Nemůže být
problém v tom, že možná hledá něco na bnc konektoru a ne na rj-45?
Pomozte prosím, ať nemusím bootovat do Woken!!

PF