Rozdílová záloha

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Sobota Prosinec 18 15:10:58 CET 2004

On Sat 18. of December 2004 13:25, Zdenek Pizl wrote:
> A co to rozdelit na mensi ulohy - udelat si seznam adresaru v /home,
> zjistit si pro kazdy z nich vlastnika a nasledne v cyklu poustet
> rsync jen pro tento adresar s odpovidajicim loginem? Je tam trosku
> overhead s mnohonasobnym startem rsyncu a ssh, ale zase nemusite
> vymyslet zadne klicky a finty ....
>
> z.p.

Problem je ze u 99% zakazniku nevim jejich heslo (sice jsem ho zadaval,
ale NECHCI si ho pamatovat ani psat. Takze tak :)
Samozrejme neni problem si ulozit nekam hash z shadow, zmenit ho a po
zazalohovani vratit puvodni hash, ale to mi prijde jako dost brutalni
metoda...

--
Pavel Benisek