Strata sietovej konfiguracie po restarte

Marian tux_co na post.cz
Sobota Prosinec 18 16:19:26 CET 2004

Bry den.
Po vytuhnuti a tvrdom restarte sa mi od toho momentu napokazde ked
vypnem a opat zapnem pc strati konfiguracia siet. kariet. Jedna sa o
internet caz LAN kartu a wifi kartu ktorou sa pripajam do loakalnej
siete. Po znovu konfigu ide vsetko v pohode.. az do dalsieho restartu.
/na Wi-Fi staci modprobe ndiswrapper, internet cez sietovku musim znovu
nastavit cely a restartovat siet/ Neviete niekto ako to zafixovat?
Skusal som knihu, internet i zakazat prepisanie konfigu no nic
nepomohlo. Dakujem za tip. M.