Problem s konfiguraci site

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Sobota Prosinec 18 16:47:21 CET 2004

Zdravim.
Mam problem (kupodivu :-)). Doma jsem pripojeny pres kabelovku a
vzhledem k tomu, ze tu mame 2 pocitace, tak jsem pripojeny pres router,
ktery mi prideluje IP adresu pres DHCP. Windows XP se bez nastavovani
pripojily, udaje mi zjistily takoveto udaje:

   Fyzicka adresa: 00-0D-60-B1-C0-48
   IP: 192.168.2.101
   maska podsite: 255.255.255.0
   Vychozi brana: 192.168.2.1
   Server DHCP: 192.168.2.1
   Server DNS: 192.168.2.1
   Server WINS:

V Linuxu (Fedora Core 2) se sice pripojim, ale DNS mi nejak nepreklada
jmena, pingnu jen ciselne adresy. Nastaveni mam takovehle:

   $ cat /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0
   # Intel Corp.|82540EP Gigabit Ethernet Controller (Mobile)
   DEVICE=eth0
   BOOTPROTO=dhcp
   HWADDR=00:0D:60:B1:C0:48
   ONBOOT=no
   TYPE=Ethernet
   NETMASK=255.255.255.0
   USERCTL=yes
   PEERDNS=yes

Zkousel jsem to i tim grafickym klikatkem (system-config-network) z
Fedory, ale vysledek stejny. Poradte, kde mam zacit hledat chybu.

Do /etc/resolv.conf mi to da tohle
   nameserver 192.168.2.1
coz me na tom nejvic zarazi, podle Windows by to melo byt spravne.

Diky, Zdenek Zikan