fly simulator

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Neděle Prosinec 19 09:17:27 CET 2004

Vladimir Smelhaus napsal(a):

> A co http://www.flightgear.org/ ? Nedovedu to posoudit, ale lita to.

Lita to - provedeni dost dobre - kdyz to srovnam treba s FS 2003 tak hodne
podobne, v nekterych distrib. je dokonce v bin. balicku. Vzalo mi to bez
problemu i joystick - a pokud mate kvalitni linku, je k tomu 12 GB
svetovych map :-D (ano 3 DVD terenu). Kdyz si date start pri nizke
turbulenci tak nemate sanci to vymanevrovat. pokud si pamatuju, projevoval
se i rotacni moment vrtule (ale fakt klavesnici do ohne za to nedam)

Mirek Zidek