hardware pro amd64 a Linux

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Neděle Prosinec 19 17:25:29 CET 2004

pp wrote:

>...Nemohu se rozhodnout mezi nejakou beznou nvidia kartou a spolehanim se na jejich binarni ovladace ci Radeonem 9200 ktery by mel udajne fungovat i v 3D  bez proprietarnich ovladacu......

 Zdravim... do prace jsme tedka kupovali RadeOn 9250... Mame SuSE 9.2 a
byly trosicku problemy nastavit vystup pro 2 monitory, (klasik analog +
DVI), jinak vypada ze by mohla behat ja ma ;o)
Kdyz jsme na netu hledali nejaky informace k ni, tak tam na 9250 spousta
lidu nadavala, 9250 je totiz prekuchana z nejakeho starsiho typu a tak
trosku zlobi... obcas...

Pekny vecer...

* www.inMail.cz - Vase emailova adresa na cely zivot ZDARMA
* Zoner Photo Studio 7 - Poznejte kouzlo digitalni fotografie! (http://www.zoner.cz/photo-studio)